fbpx

Subscribe Now

* You will receive the latest news and updates on your favorite celebrities!

Trending News

29 stu 2020

Objava

ORIGINALNA IDEJA JEDNOG HRVATA: Bundesligi ponudio patent igre bez gledatelja
Photo: HINA/Matthias Balk/dpa
Nogomet

ORIGINALNA IDEJA JEDNOG HRVATA: Bundesligi ponudio patent igre bez gledatelja 

Bild je objavio kako Hrvat spašava njemačke nogometaše od noćne more. “Franjo Vranjković ima rješenje za igranje Bundeslige pred praznim tribinama”, ponudio je priču utjecajan njemački list na svojem portalu. Dok je kod nas to skoro normalna stvar, za njih je šok, a naumili su nastaviti prvenstvo 30. travnja ili početkom svibnja.

Vranjković je menadžer rodom iz Posušja, vlasnik agencije Firsteleven ISM sa sjedištem u belgijskom Antwerpenu, a živi u okolici Dortmunda. Sada su ga puni mediji kao čovjeka s vizijom.

Kako je njegov prijedlog počeo dobivati sve rašireniju potporu?

– Utakmica Borussia (M) – Köln odigrana je bez gledatelja zbog kazne, prva u povijesti Bundeslige. Neki su igrači govorili da se osjećaju kao majmuni, da je to ponižavajuće. Tim povodom nazvao me novinar Bilda i rekao da traže ljude koji imaju ideju što se može napraviti u ovom lošem vremenu. Kazao sam, budući da nas čekaju “igre duhova“, dobro bi bilo na stadionu, odmah iza reklama staviti barijere da igrači ni s jednog mjesta na travnjaku ne mogu vidjeti prazne tribine. Potom je to uzelo maha, zvali su me brojni ljudi – kaže Vranjković koji je poznatiji u Njemačkoj nego Hrvatskoj. I odao javnu tajnu:

– Financijski direktor jednog prvoligaša otkrio mi je da televizija SkySport radi golem pritisak na klubove da moraju igrati. SkySport želi utakmice jer sad može zaraditi puno više, budući da navijači nemaju pravo dolaska na stadion i svi su doma. Računaju da će dobiti velik broj novih pretplatnika.

– Javljaju se ljudi s prijedlozima da se na te panoe stave reklame ili fotografije gledatelja, na to sam se nadovezao kako je moguća i akustika. Stvorile bi se ipak ugodnije kulise. O tome se trenutačno diskutira u cijeloj Njemačkoj. Zvala me jedna građevinska tvrtka, kažu: “Ubaci nas u taj biznis, mi ćemo graditi te barijere.“ Cilj je da se igrači ne osjećaju grozno, kao na treningu. To je cijela priča, nemam od toga nikakve materijalne koristi.

Klubovi, koji još nisu, sljedeći tjedan počinju s treninzima. Kao što je sada u Kini. Za početak svi će biti testirani na koronavirus, a nakon toga svaki tjedan morat će davati zdravstveni izvještaj DFL-u i državi. U drugoj polovici mjeseca planiraju dva tjedna punog treninga i nastavak sezone u svibnju. S dvije utakmice tjedno. Svaki će klub igrati na svojem stadionu. Svatko želi ispuniti obveze prema sponzorima, a da bi to mogao mora biti domaćin.

Svaki klub u Prvoj Bundesligi ima zajamčeno najmanje 15,7 milijuna eura po sezoni. Zatim po koeficijentu u zadnje tri godine ta brojka raste, tako Bayern bez problem dođe do 60 milijuna eura. Plus bonusi. S druge strane, Eintracht je prije dva dana napravio novi reklami ugovor s tamošnjom zračnom lukom čije ime nosi na prsima i dobio 27 milijuna eura za pet godina. REWE je glavni sponzor Kölna, za pet godina daje 40 milijuna eura. Godišnje Köln ima i pet milijuna eura za ime stadiona.

 

Vezane vijesti

Komentari